2010-10-25
 13:39:10

25 oktober

Vad ska man göra då man har lov medan alla andra är i skolan? Det här var segt...
Det är klart att det är skönt att komma hem och träffa familjen och vännerna, men ska jag vara ärlig så saknar jag faktiskt gotland. Där finns det i alla fall folk jag kan vara med som har lov samtidigt som mej. Jag har bara legat i sängen i stort sätt hela dagen. Det finns ju absolut ingenting att göra här! alla går i skolan och här ligger jag helt ensam på rummet. Dessutom missar jag "zombiegatufesten". Det är ju lite synd, alla klär ut sig till zombies och tågar runt på öster och vidare i innestan, det hade varit grymt kul att vara med på. Jag får planara in den nästa år så att jag är på plats då. nu ska jag...göra absolut ingenting fram tills emma the lind slutar skulan och så ska vi ses :)
pusshej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: