2010-09-17
 16:41:04

17 september

Hej gott folk!
Önska mej välkommen tillbaka här på bloggen!

I dag började vi skolan med att redovisa en uppgift som alla hade fått.
alla uppgifter ska vi ha med i varitén som vi har nästa vecka. Jag, Fannie och Diana hade fått i uppgift att sätta ihop en dans.
Jag måste få säga att den blev bokstagligt talat awesome!

Efter matn skulle vi till Hansa huset och höra på en föreläsning.
"No smoking generation"
Jag tyckte lite synd om hon som skulle hålla i föreläsningen. Det var nästan ingen som tog det seriöst, föreläsningen skulle vara 80 minuter lång...vi fick gå efter 45 minuter...

Efter föreläsningen fick vi repa nästa dans som ska vara med i varitén. En street dans, riktigt vilken sorts street det är vet jag inte. Det är i alla fall inte street/hiphop som jag är van vid.

Sen blev det fredagsmyyys! Wolfgang hade varit iväg och köpt fika till oss.
Snacka om att vi har bra lärare! varjke fredag blir det fredagsmys!


Efter skolan begav sig jag och Hedda till coop för att hämta ut ett paket till mej.
Pappa hade skickat en sony ericsson XPEDIA pro, för at jag ska kunna surfa.
Det var smidigare att köpa ett abonnemang och en ny mobil än att skaffa ett mobilt internet så den här kan jag koppla in i datorn och surfa via. Om någon månad kommer en uppdatering till telefonen så att jag inte behöver USB-sladden för att surfa utan det blir trådlöst. is'nt that great?!

Nu ska jag vara data nörd resten av dagen bara för att jag har varit utan datorn så otroligt länge så ni får ursäkta!
Puss!



Våran grymt bra dans! You have to love it! (även om det blev lite fail)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: