2010-09-19
 11:53:47

19 september

Hej alla söta människor!

I går var jag och Bosse på stan, alla partier stod och gjorde reklam för sig och center partiet delade ut center.
hehe finurligt, centerpartiet delar ut center! :D
Och så fick jag en helium ballong av social demokraterna. Jag älskar helium ballonger bara så alla vet!
Man låter så roligt ^^
I alla fall så köpte jag en jätte snygg rutig halsduk, några armband, strumpbyxor och en tröja.
Vi har skol foto på redag så jag ville ha något fräscht att ha på mej.

Sedan när vi satt och väntade på bussen så kom vi på efter ungefär en kvart: "Juste! Bussen går 18:30 inte 17:30!"
Så vi ringde till Johan och drog hem till han ett tag. Tyvär så glömde jag min väska hos han så han får väl ta med den imorn om vi inte ses ikväll.

I natt sov jag hos Bosse och Hedda. Vi kollade på Percy Jacksson och var almänt onyttiga.
Nu ska vi laga mat och sedan får vi se hur det blir.
Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: