2010-09-21
 09:23:00

21 September

Godmorgon!

för det första så vill jag bara säga att det är jätte skönt att ha sovmorgon!
Jag börjar inte förrän kl 10 idag, eftersom att vi ska vara kvar på skolan hela dagen/kvällen.
kl 18:00 ska vi ha våran Varité i blackboxen . Det är väl mer som en redovisning än en föreställning så allt kommer inte att vara helt perfekt men vad gör det? ...Så om ni där hemma råkar ha vägarna förbi Visby så får ni ju gjärna komma och kolla :)


hmm...Vad finns det mer för roligt att säga?
Vi kan ju börja med att det suger att Sverige demokraterna har kommit in i riksdagen, fast det behöver jag inte lägga ner så mycket tid på att skriva om eftersom att det har alla andra redan skött så bra själv.

Jag har nog inte så mycket mer att säga tror jag, Jag uppdaterar väl under dagen om jag kommer på något.

Kiss and hugs boys and girls!

saknar dig syster ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: