2010-09-23
 08:51:16

23 september

God morgon!

Förlåt att jag inte uppdaterade något efter varitén. Jag glömde datorn på skolan, vi hade använt den till ljudet i black boxen.
Igår fick vi börja med filmskådespeleri. Vi pratade om skillnaden mellan teater och film. Hur man får karaktären trovärdig osv osv. Vi fick varsitt ppper med en karaktärs karta. På karaktärskartan utforskar man karaktären, hur han/hon ser ut. Vad han/hon har för egenskaper, relationer med mera.
Vi fick alla bygga upp en varsin karaktär som vi efter lunchen skulle gestalta. Jag orkar inte beskriva min karaktär men kul var det i alla fall.

Idag ska vi ha en workshop tillsammans med filmarna. Jag tror att vi ska planera kommande filmproduktion men några detaljer vet jag inte...Annat än att vi fick en halv timmes sovmorgon. Imorgon fortsätter workshopen och nästa vecka börjar vi med film produktionen.

Jag har inte tid att ladda upp alla bilder från varitén nu. Jag ska aldeles strax dra iväg till skolan, men ett litet smak prov kan ni nog få :)





Och mer än så hinner jag inte nu tyvärr, vi får se om resten av bilderna kommer upp senare eller hur det blir. pusshejs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: