2010-09-24
 15:59:15

hur jag ska spendera resten av dagen/kvällen

så här har jag i alla fall planerat att göra med resten av dagen, men vi får väl se om det blir av eller inte.

16:00-19:00:               Tvätt tid
Nån gång där emellan: Handla
Efter det:
                     Städa
Efter det:                     Bada
Efter det:                     Ansikts mask?

Ett mycket vackert schema eller vad tycker ni?
Vännerna ska med båten som går om 4 minuter...vänta, nu är det bara 3 minuter kvar! Så jag har väl ingenting bättre för mej ändå. Det kan ju i vilket fall som hellst vara bra att få lite saker gjorda.
Nu ska jag dra mig iväg mot tvätt stugan så vi får väl höras.
Kiss and hugs boys and girls :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: