2011-04-02
 16:19:18

Black roses

Nu har jag sprungit runt som en iller på koffein och städat rummet. Jag är hyffsat nöjd i alla fall. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, det händer ju inte lika mycket nu när jag är tillbaka på säve perioden..lete synd men det får jag leva med.

Igår efter skolan var jag på improvisations teater borta på A7. Det var mycket roligare den här gången än vad det var förra, det är lite synd att det bara är en gång i månaden, det är ju bra att hålla improvisationen uppe eftersom att jag kommer vara ifrån teatern ett bra tag nu. Efter teatern drog jag och Fannie hem till veronica där hon och Emma förberedde en födelsedagsmddag åt fannie.

Dom bad oss köpa med kokosmjölk och marsansås så vi fixade det på vägen.

När vi kom till veronica så sa jag till som att íngen av oss hade några pengar så vi gick in bland några hyllor och smög ner sakerna i väskan. Ni skulle ha sett deras miner! det var så underbart! efter ett tag när jag berättat om hur vi gjorde så kunde varken jag eller Fannie hålla mig längre. April april kära vänner!





Anonym

Underbara unge! Jag saknar dig...

Kram /mamma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: