2011-04-11
 18:39:43

BOOM!

"Ni får inte gå här, ni måste gå tillbaka och gå runt hela området. Vi har hittat en tänkbar bomb, vi håller på att utreda nu."

Yesbox, a bomb it is. eller nånting, i vilket fall som hellst så är hela A7 området avspärrat. Inklusive min gata. Det hade hittats något som skulle kunna vara en bomb, vid skatteverket som ligger inte allt för långt bort från mig (Andra sidan fotbollsplan, kortsidan)
Jag och Veronica skulle ivä och lämna in våra cyklar på lagning men polisen stoppade oss när vi skulle gå ut från min gata. Vi fick gå tillbaka och runt hela området, en väldigt lång omväg enligt mig! under cirka 15 minuter så hade iv stött på 5 poliser, en polisbil, och 2 polisvanar. Den ni var ni inte beredd på!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: