2011-04-04
 16:22:45

Hej Tigern

Hej Tigern!
Jag är är kär i dig, det vet du va? Du jag och smörkniven, vi är enade, som gjorda för varandra med andra ord. Jag har en jävligt bra tungskrapa, eftersom att jag inte lämnar några spår av hur mycket jag slickar röven på dig. Du har nog inte insett hur starka kärnslor jag har för dig, jag är för bra på att dölja det genom andra, men det är lite konstigt att du inte ser mig, eftersom att jag väntar på att du ska ge mig en berömmande klapp på huvudet så fort jag öppnar munnen.

puss och kram, din knähund.


...Och nej, jag är inte kär i någon tiger, jag är ingen knähund. Jag imiterar bara lite ppl genom bloggen för att avreagera mig lite smått. ursäkta om ni andser det stötande på något vis. min blogg, mina ord, right?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: