2011-04-12
 16:45:43

Ingen vet hur jävla vacker du är.

Bomben var äkta.

om ni går in på helagotland.se så hittar ni väldigt lätt info om bomben. det stod 4 hela sidor om den i tidningen.

 

Anyhow, Tillbaka till verkligheten var jag just på väg att skriva men det här är trots allt verkligheten. Men till vanliga vardagen kan man väl säga. bortsett från bomber och poliset och liknande. ehm.

Vi hade bara en vanlig lektion idag, Svenska,. Fast vi skulle vara iväg och låna böcker så detvar rätt chill, efter det hade vi desam. "Demokrati och samlevnad" Sen efter det, och maten,  blev det bild, vi skulle jobba med bilder på olika kändisar. jag hann göra klar en bild och påbörja nästa. är halvklar med den nu. jag skulle ha haft betygssamtal också men bildläraren hade inte tid så vi får ta det efter lovet .

Nu ska jag käka nånting lite snbbt och fräsigt sådär, sen ska jag bara vänta in dansen. Jag missade ju förra gången p ågrund av filminspelnnigen, så jag hoppas att jag inte ligger allt för mycket efter nu. Själva dansen var klar redan men jag har inte lärt mig den riktigt så jag kommer säkert faila stort. Jag ska skaffa låten vi dansar till så jag kan öva lite själv. det behövs, dessutom har jag fri tillgång till spegelsalen på skolan.

Vi höres gott fölk!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: