2011-04-28
 15:31:19

Slutproduktion eller tv-reklamfilm?

Ett svårt val kan jag säga!
Antingen ska jag vara med på scen tvåornas kortfilm, eller så är jag med på en tv reklam för "min stora dag"
Allt hade varit så mycket enklare om dom inte hade haft samma inspelningsdagar! 2 av 3 dagar har samma inspelningsdatum, på reklamfilmen är det den sista dagen som jag åker till göteborg så det är inte säkert att jag kan vara med på den över huvud taget, men såna här chanser kommer inte så ofta! Jag ska ta mig bort till anmälningen ikväll och försöka ställa lite frågor om jag kan. Om jag bara behöver vara där 2 dagar eller något sånt, dessutom måste jag antagligen ta ledigt från skolan.

Slutproduktion och lynas lite mer / Tv-reklam och kanske knappt synas alls?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: