2011-02-01
 21:31:21

1 Februari

Nu har jag precis duschat och sitter med inpackning i håret! Det gick bra på dansen. Det märks knappt att jag har haft ett uppehåll alls, men däremot så är det lite skillnad på dansen hä och dansen hemma. Hemma på danceworld är det attityd som gäller! Man ska fläska på och dansa som om man var tre gånger så stor som man egentligen är.
Dansen här är ochså så att man ska fläska på och ha attityd, men här är det med girl'ie street. Det känns ganska ovant men jag lär mig nog snart. Det blir ju en liten utmaning!

Mitt knä fortsätter bara att bli värre. Jag ska ringa sjukgymnasten nån gång nu i veckan så att jag kan komma igång med att träna upp det. Läkaren på vårdcentralen tror att min knäskål är ojämn och att det kan bli bätte om jag tränar upp musklerna runt om den. Jag håller inte riktigt med han. Om det är knäskålen som är ojämn så borde det väl vara den som jag har ont i, right? ...Visst, jag har ganska ont i den också, men det är inte den som är värst. Nej, Det är lederna bakom knät och på insidan av knät. Det är verkligen olidligt nu. Jag skriker till så fort jag ska sätta mig på en stol pga. smärtan. Jag ska gå till apoteket och köpa något smärtlindrande som jag fick ett recept på. den är det väl bara att bita ihop och hoppas på att det går över (...om några år...)

Nu tänkte jag fika, plocka upp lite på rummet (It's a mess!) och kanske kolla på någon film...eller nåt, vi får de.
Om off!



Skoj skoj.


ifrån förra veckans estetiska verksamhet. vi skulle göra en serie bilder på bananer (?)
Ni får inte se den jag började med idag förrän den blir klar. Men jag kan säga att uppgiften var att arbete med perspektiv och trappor.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: