2011-02-07
 16:01:36

Derma vax.

Hallå där! Jag orkar inte skriva någon lång uppdatering nu.

Jag höll i uppvärmningen idag på skolan. Började med soultrain, sen blev det lite hackey sack. Efter det lite röstuppvärmning och sen var det klart.

Jag fick mitt arbetsområde idag också till produktionen. (förutom att vara skådespelare då så klart) Jag fick inte mitt förstahands val som producent. Men jag velade ju väldigt mycket då jag skulle skriva vilka roller jag ville ha så det gör absolut ingenting. I vilket fall som hellst, så blev jag maskör. Så jag ska fixa mask och hår. Det ska bli jättekul eftersom att jagalltid har tyckt om att jobba med mask! Jag får för mig att sminka sår och blåmärken och sånt bara för skojs kull ibland. mest för att prova, och nu ska jag få jobb med derma wax och annat kul. jag gillar't!

fick bara för mig att göra en lite fin bild sådär.

Och nu över till: Derma vax sminkningar. Allt är fake, inga riktiga sår. bla bla ni fattar grejen.
Here they are.





Bilerna är tagna från google.
Kom ihåg, de e inga riktiga sår.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: