2011-02-08
 17:54:44

8 Februari

Yo!

regn. snö. regn. sol. mulet. blött. blåst. kepsen blyger iväg. ännu mera blåst. regn. sol. snö. sol. blåst.

Ungefär så har det varit idag. Idag visade vi upp lite scener som vi vill ha med i våran pjäs som vi ska sätta upp lite senare i vår. (hmm...det känns väldigt konstigt att kalla februaru för vår, men det är ju i stort sätt vår för mig nu) Eller, vi visade upp lite förslag som vi kanske ska ha med i föreställningen. imorgon ska vi komma med nya förslag. JAg vet inte riktigt vad jag ska skriva om, så det kanske bara är onödigt att jag sitter och skriver? jag vet inte jag. Dansen är inställd idag. det är ju lite synd, för jag känner mig väldigt sugen på att dansa. röra på mig lite. Jag kanske skulle kunna sticka ut och springa av mig lite senare ikväll, men vi får se hur det blir med den saken.
Vill ni se resten av skorna son jag hittade på ss? så klar ni vill! dom är ju så snygga! men ni får väntaa lite till. det kommer, jag lovar.

Nu ska jag gå ut i hallen, klia mig i huvudet och fundera på vag jag tänkte göra, komma fram till att jag inte vet vad jag ska göra, gå runt lite i cirklar, bli rastlös och komma tillbaka till datorn. Det är ungefär det jag ska göra nu. Låter fine!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: