2011-02-14
 18:51:12

alla ♥ dag

Ey wazzup?!

Jag har ju aldrig bott i lägenhet förut så jag vet inte riktigt hur det ligger till det här med ljud..
Men är det normalt att man kan höra sin granne sopa?! Allvarligt, jag kan köra sopborstens strån fara över golvet! Jag brukar höra den där dunsen när grannen sätter sig på datastolen (eller vad det nu är) och när en annan grannes barn gråter. Hur lyhört är det egentligen i lägenheter? Jag stör mig väl inte direkt på det men man funderar ju lite.

Idag är det ju alla hjärtans dag. Den firas framför tv'n i min ensamhet. Ska läsa på lite om olika produktionsområden och så.



Här har vi då påsen jag målade på i lördags, lite fint sådär.
Bära runt på den här när man ska handla.
De e status! Nice! Soft! Pretty AWESOME helt enkelt!



Birgitta

Kramar till dig på alla hjärtans dag! Farfar o Birgitta



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: