2011-02-13
 21:45:02

Bamse och Kalle Svertskalle!

yo!

Jag var på Fenix igår, dom hade nån miljödag med massa grejer som hände hela dagen. man kunde byta ut gamla kläder mot nya och trycka på tygpåsar och grejer. JAg bytte några tröjor som jag inte hade någon användning för mot några andra tröjor och linnen. Jag orkar inte ladda upp några bilder nu, vi får se om jag gör det nån gång senare i veckan. och så målade jag på en tygpåse "Danceaholic" Jag blev riktigt nöjd med den, kommer nog en bild på den lite senare också. Idag har mest varit en slappar dag. Nu på kvällen så tog jag och Veronika en promenad bort mot visby träningscenter. Vi tänkte fråga om man får träna gratis en gång om det är första gången. ett prova på pass. Men det var stängt så jag kollar upp det på tisdag när jag ska dit och dansa.  Vi funderar på att kanske börja gymma tillsammans. Vi gick bort till ica och handlade lite mat, och nu är jag extremt trött så jag tänkte sova några timmar, men först ska jag läsa Bamse och Kalle Svartskalle. fick den på fenix. Peace

Gud så vacker man kan vara en dag som denna.


Alexis

Sv: Jag går Calle Flygare Teaterskola! Går teaterlinjen så det är mest för scenen. Det är dans, röst, sång, dialogteknik, monologteknik, mim, improviastion osv osv, så man får en massa färdigheter. Om man går vidare till andra året så går man filmskådespelarteknik i några veckor! Men man också gå en kurs bara filmskådesplarteknik, den pågår i någon månad :)



PUBLICERAT: 2011-02-14, 12:25:13 | URL: http://alltelleringen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: