2011-02-17
 20:49:34

BESLUTSÅNGEST!

kära blogg...idag vaknade jag klockan 07:00 och snoosase flera gånger. Jag klev upp och klädde på mig. gick in till köket och bredde en macka. Runt 20 över 8 så...

Nej, jag orkar inte skriva massa detaljer och grejer, man skriver det viktigaste thats it! ...och alla såna där detaljer är inte viktiga. Totalt ointressanta faktiskt.
Hur klarar folk att skriva dagbok? skriva ner saker som händer precis varje dag, så ska man sitta där i sin ensamhet och skriva. och inte ska man dela med sig av sina tankar heller? till vilken nytta? att se tillbaka om några år och tänka "Jaha den 17 februari 2011 hade jag enorm bestlutsångest över vad jag skulle välja på individuella valet."

Nu när vi ändå är inne på ämnet. ..
Individuella valet. Individuella valet...Individuella valet...Om jag sätter en etta här och en tvåa på den så...nej. Sudda. Men om jag väljer 50 poängskurserna så får jag ju gå två kurser! ja det blir bra! ...nej, sudda...Men teckenspråk kan ju faktiskt vara kul att kunna! Jo men det blir bra. eller...nej. Digitalt skapande är ju roligare att hålla på med. jag gillar ju att leka med bilder. suck. Jag vet inte hur jag ska göra, vad jag ska välja, vad jag vill välja. Men jag har börjat närma mig lite det jag ska söka till i alla fall. Jag tror att det lutat mot något grafiskt.

  • Fotografisk bild A
  • Grafisk kommunikation
  • Digitalt skapande
Nu gäller det bara att komma på i vilkken ordning jag ska sätta dem. Ska vara inne imorgon. hjälp tack?!
Im out!


Emma

Mwaha, hade du gått media så hade du läst alla tre by now :))Stackare :(

Men vad är du mest sugen på å göra??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: