2011-02-27
 20:25:05

Gotta go home

...Precis såheter låten jag lyssnar på nu, dessutom tyckte jag att namnet passade bra nu när jag nysshar kommit hem efter två månader.

Den här helgen Jag jag tillbringat dels med 12 timmars resa, men också med min kära syster och tommie. Jag kom fram till timrå runt 3 på natten till lördagen så carolina kom och hämtade mig och så bodde jag hos dom eftersom att mamma och pappa var på en husvagns ( <--suck, förvånad?) mässa i stockholm. Sedan ikväll så kom dom hem så jag for hem med dom. Imorgon ska jag åka iväg till Västermalms gymnasium och hälsa på. Madde kom på den briljanda idén. Jag har ju ingenting för mig på loven när alla andra är i skolan så jag kan ju lika gärna åka runt och träffa folk på skolan. (shit, jag åker frivilligt till skolan! sjukt...)

Jag ska passa på att köpa ett fotoalbum någon gång nu i veckan också, jag har ju framkallat massa foton. Det är mycket roligare att ha dom i ett album än att ha dem i datorn. I album så har man ju kvar dom, på datorn raderar man bilderna när man lessnar på dom. Så det här blir helt klart värt det! Ska fortsätta framkalla bilder. Det är skoj.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: