2011-02-19
 16:23:58

I want it that way.

Wazzup people?!
Ligger i sängen med morgonfrillan kvar och lyssnar på en gammal låt. I want it that way - Backstreet boys.
haha längesedan man hörde den kan jag ju säga! Igår var det improvistations kväll borta på A7. Det var ganska skoj. leka av sig lite. Efter det drog jag hem till malin. Hon och diana hade tv-spels kväll med onyttigheter. Jag köpte med mig fanta sen satt vi där med tv spel och chips i högsta hugg! Jag tror vi var vaken nästan hela natten, men det var  mys. jag kom hem för inte så länge sedan. Tror att jag ska slänga ihop lite käk snart, och så ska jag passa på att städa upp på rummet. läsa på om olika produktionsroller måste jag göra också. Vi ska få göra någon typ av prov om de efter att produktionen är klar.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: