2011-02-23
 15:26:48

Irriterad jävel. Pisst. Förbannad.

Ursäkta för det här inlägget/ordvalet i det här inlägget men jag behöver avreagera mig.
så förbannat irriterad.
Keep the hell out of my stuff! En fin början på det här inlägget tycker jag. På varenda jävla klassråd tar vi upp att man inte ska röra andras grejer, man diskar och plockar undan efter sig. varje gång säger dom skyldiga "Jaja men det är inga problem. Det är klart att man ska få ha sina saker ifred. Man har ju trots att betalat för det." Men händer det nånting? Nej, inte ett jävla piss! Man tar upp det på nästa Klassråd,
-Frukosten försvinner under dagen. Den är uppe hos filmarna och det är bara ni som är där uppe.
-Ja okej fel av oss vi ska inte röra.
Nästa fredag
-Maten försvinner fortfarande!
Vi bestämmer att man flyttar ned frukosten till scen, Allt man äger själv ska man skriva namn på. om Jag tillexempel har ett paket bröd (?) så ska jag skriva namn på det så ska ingen jävel röra mitt jävla paket med bröd! Likförbannat försvinner det bröd ut min påse för att folk (filmarna) inte kan hålla sig borta från skiten. Köp eget för fan!

Nu har jag varit sjuk och knappt ätit nånting på 3 dagar, är grymt hungrig. Maten idag på skolan såg ut som rännskita så jag tog sallad istället och tänkte att "Jag har ett nästan fullt paket digistive borta på A7, Jag kan käka det där borta tills vi slutar så kan jag dra hem och käka nåt riktigt då! Clever girl"
När jag kommer bort till A7 så är hela mitt paket med digistive (Som mitt namn är skrivet överallt på hela paketet, you can't miss it) borta! Filmjävlarna har varit framme igen! Förbannad, jag det kan man säga att jag är.


IM OUT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: