2011-02-20
 15:17:14

Om du möter Varg.

Hej hopp hallå. Jag sitter och lyssnar på Detektivbyrån här inne på mitt rum. Har nyss sett på Mean girls 2, Den var helt okej. Jag hade tänkt att ladda upp fler bilder på sneakers som jag vill ha, men det gick inte. Jag lyckas inte ändra redigararen på bloggen. måste ha den mer "avancerade" varsionen för att kunna ändra typsnitt och ladda upp bilder och sånt men det funkar ju inte! Internet strejkar och lever sitt eget lilla liv. Jag kan inte lyssna på spotify för att det blir bara "offline mode" eller "connection lost". Det sög ju lite kan man säga, så nu sitter jag här med youtube och söker på låtar, buffrar...buffrar lite till...laddar...spela i 3 sek. buffrar...Ja, ni fattar. Drygt as hell.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: