2011-02-24
 18:08:21

Peter Pan RIP

...heter låten jag lyssnar på. en väldigt fin låt tycker jag.
En annan låt som jag är helt kär i är Trasig - Kapten Röd.

Bara för informationens skull så ska jag nu berätta för er som inte visste; Imorgon packar jag mina väskor (egentligen gör jag det idag men det lät mer dramatiskt sådär.) och beger mig hem mot Timrå. Stannar i en vecka. Sen vet jag väl inte om det var så mycket mer jag hade att skriva om...Jag kan berätta att spotify är inte min vän längre. Vårat förhållande fungerar inte som jag vill. "Connection lost" "You can't do this in offline mode." Ibland lyckas den spela några sköna toner men oftast är det det enda min kära spotify har att tillägga. Det är lite tragiskt.

Och bara på grund av det så funderar jag på at färga håret rött!
Nej det är inte därför, men jag känner att det skulle vara kul med lite förändring. Jag tror nästan att jag skulle trivas i rött. Vad tror ni? JAg gör nog det lite mer mot sommaren i så fall. Eller kanske till påsk?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: