2011-01-22
 10:33:58

22 Januari

1. Mitt knä tar död på mig.
2. Sirener utanför förnstret...igen.
3. Tvättid inbokad.

Mitt knä blir bara värre! Jag var till skolsyrran igår och skulle kolla upp det men hon var inte där. Hela knä grejen hade ju nästan gått över, men sen efter resan mot göteborg fick jag ont igen, och det blir bara värre! Jag lyckades i alla fall hitta mitt knästöd. Inte för att det hjälper speciellt mycket, det gör fortfarande sjukt ont.

Dom här senaste dagarna har jag fått lära mig stagefighting och slapstick. alltså, scen slagsmål. tricken om hur man "slår" motståndaren utan att göra illa personen. hur man får den andra att de bra ut osv. osv.

Igår var jag kvar borta på A7 efter skolan. Det var improvisationskväll och vi hade hur kul som hellst. Det spårade ur totalt mot slutet, men det är så det ska va'!
Efter det gick jag, Bosse (Emma), Hedda och Malin på en prommis. Det var mysigt.

Förlåt att jag har varit lite inaktiv här på bloggen, men på Jullovet så hade jag fullt upp med att träffa folk, och sen när jag kom tillbaka hit igen så for vi iväg till göteborg nästan på en gång och...Ja, jag har haft fullt upp helt enkelt :)






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: