2011-01-31
 18:03:41

31 Januari

Yo! Idag började vi med scenisk prokuktion A. Det ska handla om hjältar. Och då menar jag inte flygandew superhjältar (fast det hade varit coolt...) utan om hjältar som kämpar för barnens rättigheter. Jag hade gärna jobbat med utifrån ett manus, men så blev det inte den här gången. vi ska research'a lite om folk och sen utifrån det vi får fram ska vi skriva ett eget manus och sätta ihop en pjäs. Det känns lite vågat och jag känner mig lite tveksam till det hela, men jag får ta det som en utmaning. Man lär sig ju massor av det. Vi ska få prova på olika yrkesroller ckså, så som till exempel; Regissör, producent, Scenograf, Ljus/Ljud osv. (Och självklart skådespelare!)

I eftermiddag var vi iväg och såg på bio, alla RB-ettor. Vi såg på Hämden, med bland andra Mikael Persbrandt.
Efter det så var jag iväg och handlade lite mat, och nu ska jag ta mig iväg till ÖoB och handla lite mer behövligheter.
Style.


Visby today.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: