2011-01-09
 16:28:52

9 Januari

Nu var man tillbaka på gotland igen då. Här smälter snön och det går absolut inte att ta sig till mig utan att bli väldigt blöt! Jag åkte tåg hemifrån igår runt 10-tiden och var framme i stockholm runt halv två tiden. Har ni stött på någon person ni känner då ni absolut minst anar det? Det gjorde jag då kan jag lova. När jag kom in på station så får jag syn på någon med grön mössa. "Hmm kan det vara?...nej det kan det väl ändå inte?...Eller?" När jag kommit lite närmare, "Rutig jacka, svart hår...är det verkligen? ...Jo det är det! JOHAN!" Kan ni förstå hur förvånad, chockad och nästan till och med paralyserad jag blev?! Det är klart att jag blev glad också så klart. Jag hälsade men vi hann inte prata särskillt länge eftersom att jag skulle iväg (Gunnar väntade) och han skulle med tåget.
På kvällen gick jag och Gunnar och såg på bio, det blev Narnia i 3D. DEt är ju skit häftigt med 3D! JAg sov över hos han, sen imorse tog jag en taxi till city terminalen och sedan båtbuss och båten. JAg orkade inte ta en taxi till lägentheten eftersom att det ändå bara tar ca en halv timme att gå hit. Men ni ska veta vad halt det är! och blött. När jag skulle gå in på min gata så var det en stor djup vattenpöt som täckte hela vägen. JAg gick tillbaka och ut i stora vägen för att det inte gick att gå där jag gick. Försökte ta mig in på min gata från andra hållet men vattnet var lika djupt där. Det blev till att springa genom vattenpölen. Nu sitter jag inne på rummet och gör ingenting speciellt. Förutom bloggandet då så klart. Jag måste iväg och handla men det är ju så otroligt blött överallt så jag känner mig inte särskillt pepped på det.  Vi får se hur jag gör. Nu tänkte jag bara ta det lungt ett tag i alla fall. KAnske till och med packa upp väskorna lite fint sådär. Peace!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: