2011-06-10
 09:04:45

Reflektera, hur gör man det?

Yo whats up?
Själv sitter jag med datorn nere i caffis, det finns ingen luft i klassrummet uppe, eller på övervåningen i F-huset över huvud taget så jag, veronica och Hedda har flytt ner och sitter med datorerna här. Jag sitter och skriver om amerikanska revolutionen, jag ger upp fakta texten nu, det får böli som det blir. Jag har ingen ork alls, och koncentrationen är låg medan temperaturen är är hög. Nu måste jag göra klart reflektionen om amerikanska revolutionen,eller rättare sagt påbörja, men hur reflekterar man? jag vet tt man ska sitt och diskutera med sig själv hur det hade sett ut om det inte hade skett, vad hade varit annorlunda osv osv, men det är så svårt! usch...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: