2011-03-21
 22:53:12

"Oscars gala"

Dagens inspelning gick så mycket bättre än igår.
Vi hade sånt sjukt oflyt igår, med trasiga stativ, inga dimrar, en dynamisk mick som inte passade på bommen, folk som inte dök upp, och filmare som inte kundre kameran.

Idag fick filmarna en kamera genomgång, och vi hämtade ut nya saker ur teknik rummet.
vi spelade in alla källarscener och vi hann dessutom ta om det som blev fel igår. Det vill säga, allt.

Jag ska inte avslöja för mycket vad filmen handlar om, men jag kan avslöja för er att jag spräckte rösten totalt nere i källaren.

Imorgon ska jag bort till A7 runt 10 tiden. Egentligen är det studie/plutdag imorgon, men vi måste städa undan efter "käre president". Jag tar hand om logen tillsammans med Annika och nåogn till. När det är klart så går jag upp och kollar hur det går med redigeringen.

Klockan 6 börjar premiären av filmerna, efter  den ska vi ha en egen liten "oscars" gala som lärarna har anordnat där man kan vinna:

*Bästa film
*Bästa Manus
*Bästa ljud
*Bästa foto
*Bästa manliga skådespelare
*Bästa kvinnliga skådespelare
*Bästa biroll
*Publikens pris


Det ska bli kul. Sedan blir det fika och bara allmänt skoj. Tyvärr så kommer premiären inte att sändas på webben, så ni får de den senare när jag har köpt filmen.

Nu ska jag försöka än en gång att somna.
Puss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: