2011-03-12
 12:30:44

Premiär idag!

Ikväll kl 19:00 är premiären av våran föreställning Käre president! Så om ni har vägarna förbi så tycker jag att ni ska boka in er hos mig, eller någon annan i scen ettan och komma ock kolla!

Igår på genrepet så fick vi grymt possitiv kritig. "Gripande, man blev tårögd, En riktig ögonöppnare, osv osv"


Såhär såg mitt ben ut igår, ingefär. Drog ju på mig strumpbyxer och chinos efter föreställningen så jag lyckades förstöra sminkningen en aning. Men man ser ju ungeföär hur det såg ut. Se nhade jag blåöga också, men ni har ju redan sett bilder på hur de såg ut på tidigare bilder så nin kan väl tänka er hur det såg ut kanske. Väldigt nöjd med sminkningarna på alla igår.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: