2011-03-23
 07:25:38

RB galan "Bästa effekter"

"Riktigt skrämmande" ....och sesan kom jag inte ihåg vad som sas mer när dom berättade om vilken film som vunnit Bästa effekt-priset. När dom sa at våran film vann så var det jag som fick gå fram och hämta priset eftersom att det var jag som stod för effekterna. Tyvärr så kan jag inte visa någon bild eftersom att vi inte hade någon kamera med oss på inspelningen, annat än filmkameran så klart!

I alla fall så kan jag berätta nu hur jag såg ut, det skulle de ut som att jag blivit höggen av en gruv-hacka.

Jag hade ett "Djupt" sår på kinden, av Vax, teater smink ochbilmblod. Under såret var en stor rådnad och ett lite gulnat blåmärke. På halsen hade jag ochså ett liknande sår, som såg ännu köttigare ut än det andra. Jag hade blandat filmblodet med vatten så blodet hade ftt en lite köttig konsistens, och lite lite klumpig. (På ett bra sätt)
i själva såret målade jag först rött och mörkrött med en pänsel. särgskiftningar för att få ett lite mer djup i såret.  sedan lade jag i filmblodet, det såg verkligen ut som att det var ett djupt hål rakt in i halsen på mig. Det klumpiga blodet såg ut som kött som "gått sönder" eller hur man ska beskriva det. Sedan spädde jag ut blodet lite till och blandrade bort klumparna. Det såg ut som riktigt blod och hade rätt konsistens. jag lade mig på golvet som jag skulle ligga medan jag var död, och så fick johan fylla på såren med blod tills det rann som jag låg.
Nu får ni använda fantasin. Det såg extremt verkligt ut måste jag säga!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: