2011-05-27
 16:46:46

biodukN?!

Har kommit hem från premiären av reklamfilmen nu. Jag och Emma stack iväg till biostaden Borgen efter skolan ochkollade på den. först fick vi se 60 sekunders reklamen, sen 30 sekunders, se n20 sekunders. efter det visade dom en längre verion på 2 minuter och 7 sekunder. den längre versionen kommer inte att synas på tv. tyvärr så syns jag inte så mycket i tv-versionerna, man ser mest bara mitt röda hår lite då och då, me ni den långa versionen hamnar jag i fokus 2 gånger (och sen syns man väl lite då och då)
Dom som står bakom reklamfilmen håller på och förhandla med SF bio nu, förhoppningsvis så kommer den långa versionen att sändas som biorekam på duken innan filmerna börjar. jag hoppas verkligen det, det skulle vara nice om man sitter och ska kolla på biop med kompisarna och så helt plötsligt så hamnar man själv på duken ^^
Men som sagt, dom jobbar på det. reklamen i sig kommer troligtvis att börja sändas i Juli.



Anonym

Åhhh... Sluta vara så fantastiskt fin Maggie! Jag blir avis! <3 :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: