2011-05-31
 20:28:14

Burned!

hallå! för tillfället ligger jag i sängen och tar det lugnt. Jag har haft friluftsdag idag, vi skulle cykla blor till...vad det nu var för någon strsnd...och göra lite olika aktiviteter. jag tror det var omkring 2 mil dit. det var rätt okej ändå med tanke på att vi hade ganska mycket nedförsbacke...därimot när man skulle tillbaka...
I alla fall, när det var fritt så blev det mycket vollyboll (utan nät), vi spelade bol och bara var.
Våra smarta killar i klassen tog en gammal båt som låg i vattnet och paddlade ut, tillslut fångades som upp av undervattensströmmen, och drogs längre ut. den gamla båten läckte in massor av vatten och dom hade inga åror. lite synd var det ju om dom när vi stod på stranden och såg hur dom fick hoppa i vattnet och simma tillbaka.
jag kan ju passa på att berätta att av att stå i vattnet i knappt fem sekunder gjorde svinigt ont i fötterna..dom fick simma i typ 5-10 minuter nånting...Men så kan det gå om man är lite knas.





Jag ligger i en oversize blå skjorta nu av något väldigt lent tyg, det är i princip det enda jag kan ha på mig just nu. Huden bränner och svider eftersom att jag har lyckats bränna mig. huden är nästan lika för dom håret nu.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: