2011-05-03
 17:23:22

från och med...nån dag vet inte när... ska ni inte byta kanal under reklamen, okej?!

Nu är dagens inspelning avklarad, efter 5 timmar ute i kylan!
Imorgon fortsätter det, då ska jag tillbaka dit igen klockan 12, och det håller troligtvis på ungefär lika länge. När jag kom dit upptäckte jag att jag tydligen kände regissören lite sedan tidigare. Jag fick låna medeltidskläder och sen när alla statiskterna var på plats var det bara att köra igång.
Eva Röse var där, och hade en ledande roll i reklamfilmen, vi pratatade med varandra i pausen. Hon var jätte trevlig och hon berättade om att hon också började som statist. Hon sa att man alltid skulle ha på sig varma kläder, även om man tycker det är varmt ute, för efter 8 timmar ute så tycker man inte att det är så varmt längre.  under själva inspelningen gav hon lite tips till alla statister, som kan vara bra att ha med sig i framtiden...Fast det hon sa var ju bara för tillfället, men för mig som vill jobba innom branchen så var det bra för framtiden.
Dum som jag var så hade jag inte med mig någon kamera, jag ska försöka ta med det imornon.

När jan ändå är inne på ämnet film så kan jag passa på att berätta att jag var på ett filmmöte på högskolan igår ochska vara med i en av deras filmer, börjar nästa vecka. det ska bli kul, jag ser fram emot det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: