2011-05-23
 11:04:50

Jag kommer att sakna Visby i sommar.

Hallå, det känns nästan som att jag håller på att bli sämre å uppdatera bloggen igen. jag får skärpa mig! Fast å andra sidan när jag går in på bloggen min så ser jag att det var bara två dagar sedan sist, har jag livit bloggoman?
...Nej, det kan jag inte ha blivit. i så fall så skulle det inte ha gått två dagar sedan jag uppdaterade sist. I alla fall, för tillfället sitter jag ch väntar på att min lärare ska komma och läsa mitt arbete. Jag har intervjuat en skådespelare till en webbtidning, och jag behöver få VG i det här arbetet, eftersom det är det sista vi kommer att göra i svenskan och om jag får VG i den här uppgiften så får jag det i slutbetyg.

Helgen har varit kul, I lördags var jag med Hedda på dagen, sedan gick vi ner mot "parken" mellan busstationen och öster och träffade emma. Vi låg i gräset och myste och fotade med hennes kamera innan vi drog ner till almedalen. Det blev en fin kväll med skönt folk, grillande och gitarrspelande.

Igår kväll tog jag och veronika en promenad runt inne i visby, vi gick till botaniska trädgården, virrade runt i innerstan tills vi tillslut gick och satte oss vid muren i Almedalen. Jag kommer att sakna Visby i sommar.

Nu ska jag gå och prata med Fannie eftersom att hon tjatar så. vi hörs!
puss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: