2011-05-25
 15:20:43

Mycket att göra.


att göra innan sommarlovet:

Inlämning i teaterhistoria
Inlämning i historia; amerikanska revolutionen
Inlämning engelska; Intervju länsteatern
Inlämning Svenska; Intervju med ingmar virta

Fredag: Premiär av reklamfilmen

Helgen: Filminspelning

Städa/tvätta

1 Juni: Premiär borta på biostaden borgen

Plocka ihop mina grejer, flytta

Shakespeare redovisning

Projekt "så det passar sig att komma nu?!"

Hur sjutton ska jag hinna med allt? Nu ska jag förtsätta skriva av det som sas på intervjun med folk från länsteatern, det är ganska svårt att tyda vad som sägs på bandet så det kommer att ta sin lilla tid. Sedan kommer jag förhoppningsvis att börja skriva på teaterhistorian, efter det skla jag försöka städa och sedan kommer jag troligtvis fortsätta på film idén som jag började med idag. har skrivit 9 sidor hittills.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: