2011-05-05
 09:23:18

När jag går ut på balkongen och tittar ner, så kan jag inte sluta förundras över våran syn.

Vi ser ju så pass mycket bilder på datorn, och film på tv'n att man nästan glömmer bort hur saker och ting ser ut på riktigt. Eller så är det så vanligt, vi ser saker varje dag. Det tillhör vardagen att se, Vi har sett hur saker ser ut genom hela våra liv, men det är så vardagligt att man inte tänker på det längre.

När jag går ut på balkongen och tittar ner, så kan jag inte sluta förundras över våran syn.

När jag står där uppe på balkongen och tittar ner, ser jag hur träd, buskar och blommor växer upp ur marken, hur de lyfter rakt upp i luften. Jag ser hur träden svajar och gräset viker sig för vinden. Det är vackert.
Det är sånt man lätt glömmer bort i vardagliga livet, vilket är synd, för när man tänkter efter, så är det helt otroligt. Varenda liten sak man ser sticker ut, upp, ner, in, runt, och att vi kan se det, det är det som är det häftiga.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: