2011-05-01
 12:51:54

Oi Kaptain!

Igår på valborg bar det iväg till nordergravar för piratpicknick. folk grillade och det var allmänt mysigt. Tyvärr var det grisigt kallt men vi satt där i några timmar ändå, och jag lärde känna nytt fint folk. lite mer in mot kvällen kom polisen på besök, dom ville mest bara kolla läget, och se till så att vi plockade undan efter oss men det var absolut inga problem. Dom kollade leg på alla som hade alkohol, sedan önskade dom oss en trevlig kväll och gick vidare. När det blev allt för kallt gick jag och Julia hem till Ruben som hon kände sedan tidigare och värmde oss lite innan vi drog vidare till de andra i besättningen igen. En väldigt fin och lyckad kväll måste jag säga. Kanske slänger in bilder senare och jag får dag på några.



Nu ska jag fortsätta städa lägenheten medan jag dansar runt till bra musik.


Renemathilde

I love guest books, keep up the good work!



PUBLICERAT: 2011-12-25, 16:39:15 | URL: http://renemathilde.blogocial.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: