2011-05-26
 18:32:47

på mitt visitkort står det "Fattig som fan"

på mitt visitkort står det "Fattig som fan"
Det är möjligt att min vers kan låta bull (japp)
vi skickar acapellan har inte råd att åka upp (nej)
Livet är svårt, ändå är jag glad nu
Fuck mat nu dör vi, Jag Blir Smal Nu


[Hook:] [Organism 12:]
Inga pengar kvar av mitt gage, (Jag Blir Smal Nu)
Inga stålar kvar till nån mat, (Jag Blir Smal Nu)
Kalles kaviar på mitt fat, (Jag Blir Smal Nu)
Jag blir smal nu, kompis jag blir smal nu

Inga pengar kvar av mitt gage, (Jag Blir Smal Nu)
Boysen känner likadant klart, (Jag Blir Smal Nu)
Kalles kaviar på mitt fat, (Jag Blir Smal Nu)
Jag blir smal nu, kompis jag blir smal nu

Tja! mja det är väl inte riktigt så illa med mig som det är för "Organismen" men det är nice att jag får pengar imorn i alla fall. Ska dra iväg och handla lite då, det är väl främst mjölk jag behöver. Jag är fett less på maten jag har i frysen och skafferiet, har ätit samma sakt flera dagar i rad nu men jag får stå ut. det känns onödigt att köpa nytt käk när jag snart flyttar. Jag ska försöka att göra slut på det som finns först.
Vad finns det för mer intressand att berätta då?
J
ag har skrivit klart Engelskan nu, hela nätverket låg nere på skolan så det blev inget av att göra klart svenskan. Den är väl i princip klar ändå, men jag håller på att finslipa så att jag lyckas höja betyget till ett VG. Imorgon efter skolan drar jag bort till premiären av reklamfilmen "Min stora dag". Det är inte långt kvar nu tills den komma gå på tv. håll utkik.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: